IV Jornades del Doctorand del Programa de Doctorat en Estudis Humanístics de la URV

Actualitat  -

Presentació i programa

Davant l'èxit creixent de les convocatòries anteriors, el Programa de Doctorat en Estudis Humanístics de la URV celebrarà novament, els propers 7 i 8 de maig de 2018 al Campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili, les IV Jornades del Doctorand.

Aquesta trobada s'obrirà, com l'anterior convocatòria,  a doctorands d'altres universitats catalanes per tal de crear sinergies entre els diferents programes de doctorat i línies de recerca en Humanitats.

L'objectiu d'aquestes jornades és que el doctorand presenti breument el procés i els resultats parcials de la seva recerca en l'àmbit humanístic a la resta de participants. D'aquesta manera, es pretén que els doctorands puguin conèixer de primera mà les investigacions d'altres companys i, en aquest marc, puguin compartir dubtes i inquietuds de tot tipus en relació amb la realització de la seva tesi doctoral.

No obstant això, la sessió estarà oberta al públic en general, però serà d'especial interès per als estudiants de màster, així com també per als estudiants de darrer curs de Grau.

Els interessats a assistir-hi que no siguin doctorands, hauran de contactar directament per fer la inscripció a través de l'adreça electrònica del programa (doctorat.estudishumanistics@urv.cat). Els assistents rebran un certificat.

Podeu consultar el programa de les IV Jornadas del Doctorand aquí.

*Us recomanem que visiteu amb regularitat la nostra pàgina web per tal d'estar informats de les modificacions que pugui presentar el programa de l'activitat.

La Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat en Estudis Humanístics de la URV convida tots els seus doctorands a presentar l'estat de la seva recerca doctoral. A més a més, els participants rebran un certificat que serà reconegut com a activitat incorporable al Document d'Activitats del Doctorand.

Format de les presentacions

Les presentacions no sobrepassaran els 15 minuts i s'agruparan per blocs, al final dels quals hi haurà 10 minuts de debat per tal que els assistents puguin formular preguntes, dubtes i suggeriments als ponents.

Dates importants

Tots els doctorands que vulguin presentar les seves recerques a la quarta edició d'aquestes jornades hauran de fer-ne la inscripció a través del formulari web, en el qual hauran d'adjuntar també el currículum vitae (màxim 150 paraules) i el Formulari d'inscripció Jornada Doctorand 2018, amb el vist-i-plau del director/a de tesi, abans del 20 de març de 2018.

La confirmació de les propostes acceptades tindrà lloc abans del 24 de març de 2018 mitjançant un correu electrònic personalitzat.

Publicació dels treballs científics

El Programa preveu la publicació de les presentacions en format digital. Hauran de ser originals, inèdites i no considerades per a la seva publicació en cap altre mitjà de difusió del coneixement.

Els autors hauran de lliurar els textos abans del 30 de juny de 2018. Les normes d'estil es facilitaran als interessats en el transcurs de les jornades.

Per a més informació sobre la inscripció i el contingut de les jornades, escriviu-nos a l'adreça electrònica del Programa d'Estudis Humanístics (doctorat.estudishumanistics@urv.cat).

Us hi esperem!